welcome to my blog

Thursday, September 20, 2012

4 LITER AIR UNTUK SEHARI



ASSALAMUALAIKUM..


4 LITER AIR UNTUK SEHARI??

Harini saya ada terbaca sekurang-kurangnya kite kene minum 4 liter air dalam sehari..boleh mengurangkan berat badan..da taw da bende ni tapi...

saya ni bukannya jenis yang kuat minum..nak habeskan air dalam 1 botol kecik tu pon payah lagi kan pulak nak menghabiskan 4 liter..lemas rasanya..haha

tapi sekarang ni saya cuba jugak untuk minum lebih kurang 4 liter air..kesannya aseklah nak ke toilet buang air..da minum buang pulak kan..hehe..


ok knape kite kne minum air banyak2 ni ek??jawapannya..(COPY PASTE DARI BLOG ORANG LAIN)        


Mengapakah memerlukan air yang baik banyak dan apa kaitannya dengan penurunan berat badan.

#Setelah mengambil ubat kurus aatu remedy penurunan berat badan,herba atau remedy akan bekerja membuang segala bahan yang tidak diperlukan seperti toksin dalam badan. Jika anda kurang minum air, toksin tersebut lambat disingkirkan. Oleh itu minum air dengan kerap akan memudahkan proses penyingkiran toksin berlaku. Jika tidak percaya sila praktikan. Anda akan dapat lihat berat badan anda akan turun dengan cepat dibandingkan dengan kurang mengambil air minuman.

#Air juga diperlukan oleh badan untuk membersihan segala kekotoran lain. Cara berkesan adalah setiap 1 jam anda ambil 2 gelas air kosong atau mineral. Selama 8 jam anda bekerja anda sudah minum 16 gelas air. Jika satu gelas air sukatannya 200ml. 16 gelas bersamaan 3.2 lite. Jadi jika berat badan anda 100kg . Anda perlu 20 gelas air sehari bersamaan 10 jam. Mudah bukan. Air juga berfungsi mengurangkan keinginanan anda untuk makan dan makan makanan yang manis dan berlemak.

#Oleh itu bagi mereka yang kurang minum air. Sila minum air paling kurang 3 liter sehari atau 1 liter bersamaan 25 kg berat anda. Jika anda dapat amalkan selama 1-3 bulan anda akan terkejut dengan hasilnya.Anda juga akan berasa sihat dan bertenaga sepanjang hari kerana air juga akan membekalkan oksigen kepada otak unutk minda yang lebih segar dan sihat.


hah..that's why la kite kne minum banyak air..lagi2 yang badan chubby ni kan..haha

ok bye!!
                                                         

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...